ساختمانهای قابل احداث با سازه ال اس اف LSF

انبوه سازی وساختمان های چند واحدی

ساختمان های مرکز ورزشی وآموزشی

دفاتر وساختمان های تجاری کوچک

واحد های صنعتی وپارتیشن بندی دیوار اطراف سوله ها و…….

  • احداث نیم طبقه در داخل بناهای با ارتفاع زیاد
  • بیمارستان و خانه بهداشت
  • مدرسه سازی
  • ساخت ویلا

توسعه طبقات و امکان اضافه کردن یک یا چند طبقه به ساختمان های بنایی، فلزی وبتنی به دلیل سبکی سازه بدون نیاز به مقاوم سازی

ساخت نمازخانه، سرویس بهداشتی،مسجد، تالار،رستوران ها وفست فود، اتاق های نگهبانی،کمپ یا ساختمان استقرار نیروی انتظامی ساختمان پلیس،کمپ های راهداری و پمپ بنزین ها و ….

تجهیز کارگاه

مجتمع های تفریحی و بین راهی

احداث آلاچیق

ساختمانهای مدولار
و …

اضافه بنا یا اضافه اشکوب

به دلیل کمبود فضادر برخی ساختمانهای اداری و مسکونی و یا دفاتر کار نیاز به گسترش فضاهای قابل کاربری می باشد. استفاده از سیستم LSF جهت اضافه کردن طبقات و یا ایجاد فضای مناسب بر روی سقف به دلیل سبک بودن سیستم LSF بسیار کارآمد می باشد.
به دلیل سبک بودن سازه های L.S.F، امکان ساخت اضافه طبقات بر روی ساختمان ها با کمترین تخریب و بدون نیاز به تقویت سازه امکان پذیر می باشد.استفاده از قالب های L.S.F به صورت زیرسازی نماهای ساختمانی علاوه بر افزایش سرعت ساخت، این امکان را فراهم می کند که در طبقات بالا که امکان نصب نما سخت است نماسازی به سرعت و با کیفیت صورت گیرد.
سازه های سبک فولادی سرد نورد شده (LSF) با کاهش وزن سازه تا ۶۰ درصد کمتر، نسبت به سازه های بنایی یکی از بهترین روش ها برای احداث اضافه طبقات می باشد. در اجرای اضافه طبقه به این روش نیاز به مقاوم سازی سازه اصلی به حداقل رسیده، نیاز به تخریب سقف نمی باشد .
این سازه ها سریع بر روی پشت بام نصب می شوند، مشکلات بنایی سنتی که اغلب موجب بروز مشکل و نارضایتی ساکنین واحدهای زیرین می گردد وجود ندارد و نیاز نیست که ساکنین ساختمان را ترک کنند. در نهایت نمای طبقه اضافه شده با سایر طبقات زیرین کاملا یکسان و یکدست خواهد بود یا می توانید از نماهای دیگری برای آن استفاده کنید.

ویلا سازی

برای ساخت ویلاهای مدرن و مجهز بهترین سیستم، LSF می باشد. باربری دیوارها درطراحی معماری بسیار شناور بوده و ایجاد طراحی های مدرن و چشم نواز بدون هیچگونه محدودیتی درساختمان با سازه LSF امکانپذیر می باشد.
ساختمان های ویلایی معمولا طراحی خاصی دارند که متناسب با سلیقه مشتری ساخته می شوند لذا ساخت ان با سازه های LSF مزایای زیر را نیز دارا می شود:
قوسی اما سبک: فولاد یکی از بالاترین نسبت های قدرت به وزن را در مصالح ساختمانی دارد.
این منجر به صرفه جویی در فونداسیون می شود و همچنین سبکی باعث راحتی در حمل و نقل آن می شود.
کیفیت: خانه باکیفیت نهایی بهتر، که بسیار پایداراست و نیازی به تعمیر و نگهداری درطول بهره برداری ندارد.
راحتی در جمع آوری: جمع آوری ساختمان می تواند به راحتی انجام شود. دیواره های بدون بار می توانند به راحتی تعویض یا برداشته یا اینکه تغییر داده شوند.
انعطاف پذیری طراحی: به خاطرقدرت فولاد، می تواند در طولهای زیاد تولید شود که باعث ایجاد فضاهای بازتر شده و انعطاف پذیری طراحی را بدون نیاز به ستونهای میانی یا دیواره های تحت بار افزایش می دهد.

سازه های صنعتی

ساخت سوله های صنعتی سبک با استفاده از سیستم LSF و CFS به دلیل قدرت ذاتی فولاد و کیفیت ضد حریق بودن آن خانه های با سازه فولادی را در مقابل حوادث زیانبار از قبیل آتش سوزی ، زلزله ،طوفان و تند بادمقاوم می سازد.
احداث ساختمانی منسجم، سخت، منعطف، پایدار موجب سرعت بیشتر در ساخت می شود به گونه ای که هزینه های ساخت را در کل کاهش می دهد.

کمپ های کارگری

در کنار هر پروژه بزرگ در حال ساخت یا بهره‌برداری نیاز است که مجتمع‌های اقامتی برای کارکنان و کارگران آن پروژه پیش‌بینی شود. این ساختمان‌ها می‌بایست دارای ویژگی‌های زیر باشند:

  • معماری ساده
  • ساخت و اجرای بسیار سریع
  • امکان جمع‌آوری و نصب مجدد در محل جدید
  • امکان اجرا در محل‌هایی با امکانات زیربنایی اندک و صعب العبور

چنین ویژگی‌هایی به سادگی در سیستم سازه سبک فولادی LSF قابل دستیابی است.
به این طریق می‌توان انواع کمپ سایت‌های موقت و دائم برای شرکت‌های نفتی و پتروشیمی، نیروگاه‌ها، معادن و مجتمع‌های بزرگی از این دست فراهم نمود.
همچنین ساخت سریع ساختمان‌های موقت برای تجهیز کارگاه‌های ساختمانی کوچک و بزرگ برای اقامت کارکنان یا دفاتر مدیران و مهندسان پروژه نیز با این روش بسیار مطلوب است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *