پیشرفته ترین ماشین تولید ال اس اف LSF

پیشرفته ترین ماشین تولید ال اس اف LSF

پیشرفته ترین ماشین تولید سازه های سردنورد برای ساختمان های سبک فولادی LSFاز سوی شرکت پیشرو Pinnacle در ۵ آوریل ۲۰۱۶ معرفی و نخستین نمونه‌ی آن به شرکت مهندسین مشاور آقای استفان نیپر تحویل گردید .
مانند همیشه آقای نیپر به عنوان شروع کننده‌ی طراحی و اجرای نخستین ساختمان سبک فولادی LSF بلند مرتبه در جهان، طراحی و تولید یک پروژه ی مجتمع مسکونی ۱۴ طبقه به نام جرانیوم Geranium و یک هتل ۱۵ طبقه به نام هیپیستروم Hippeastrum را کلید بزند.
این ماشین بی نظیر قدرتمند به عنوان ابرماشین رول فورمینگ مقاطع ساختمانی سرد نورد جهان، با توان تولید تمام اتوماتیک مقاطع سردنورد به صورت تمام CNC و پانچ شده با مشخصات تولید مقاطع به ضخامت ۵ میلی متر، جان مقطع از ۱۰ سانتی متر تا ۴۵ سانتی متر، بال مقطع از ۵ سانتی متر تا ۱۰ سانتی متر و لبه داخلی از ۱۵ میلی متر تا ۲۵ میلی متر، با سرعت ۳۰۰ متر در ساعت تولید مقاطع برای دیوار و خرپا، به عنوان پیشرفته ترین محصول تکنولوژی ماشین های تولید مقاطع سازه های سردنورد به شمار می رود که به شکلی بی رقیب مهندسی طراحی ساختمان های سبک فولادی را به ۱۵ طبقه ارتقاء می دهد .
در ادبیات سازه‌های سبک، عنوان جدیدی به نام Heavy Gauge Steel Framing را علاوه بر عنوان Light Gauge Steel Framing به دامنه‌ی Gauge Steel Framing اضافه می نماید. این محصول قدرتمند تحت عنوان X888، استانداردهای ساختمان های قاب سبک فولادی را به سمت ارتقای طبقات و افزایش بسیار بالای ظرفیت باربری مقاطع سرد نورد، به روزرسانی و جا به جا می کند.
تولید این ماشین از سوی شرکت Pinnacle انقلابی در صنعت پیش ساخته سازی و سبک سازی ساختمان با تکنولوژی سازه های سبک سردنورد شده به شمار می رود. این شرکت پیشرو در سال ۲۰۱۲ نیز با معرفی ماشین قدرتمند X6+9 ساختمان سبک فولادی ۱۰ طبقه را به منصه ی ظهور رسانیده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *