سازه های ال اس اف چیست؟

قیمت سازه های ال اس اف چقد است؟
پاسخ اینکه سازه های ال اس اف چیست و قیمت تمام شده ساختمان با سازه ال اس اف چه میزان است .
اینکه سازه های ال اس اف آیا میتواند جایگزین مناسبی برای سازه های فعلی ما باشد را میتوانیم در این مجموعه نوشته درباره ( سازه های ال اس افLSF ) دریافت.
شرکت ساناسازان سپهر شیراز مجری سازه های ال اس اف
شرکت ساناسازان با تجربه و تکنیک مهندسان خود در طراحی و اجرای سازه های ال اس اف (LSF) به عنوان اولین شرکت مجری در زمینه سازه های ال اس اف (LSF) در ایران می باشد.
سیستم ساخت سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF یکی از مناسب ترین سیستم های ساختمانی است که امروزه در جهان مورد استفاده قرارمی گیرد.
استفاده از این سیستم به دلیل کیفیت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت مناسب دربرابر زلزله از دهه ۱۹۵۰ میلادی در کشور های کانادا، امریکا، ژاپن و… گسترش یافته است.
ال اس اف در ایران
در ایران نیز این سیستم ساختمانی دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن بوده و از دهه ۱۳۸۰ شمسی بعنوان یکی از تکنولوژی های نوین ساختمان در کشور بطور رسمی معرفی شده است.
شرکت ساناسازان پیشتاز در زمینه سازه های ال اس اف در ایران پیشرو بود.
چرا سازه های ال اس اف سبک است؟
اصلی ترین عامل در سازه های فولادی سبک ال اس اف ، مقاطع فولادی جدار نازک LSF می باشد.
بدلیل خصوصیات مقاطع مورد استفاده در این سیستم ( ال اس اف ) همچون نورد سرد فولاد و عدم وجود تنش های پسماند در مقاطع، امکان ایجاد مقاطع با اشکال متنوع و بامقاومت و سختی بالا، دقت و سرعت در اجرا و نصب سازه ال اس اف در مقایسه با ساختمان های سنتی و همچنین هزینه بهینه و کمتر و جلوگیری از پرت و هدر رفت مصالح و منابع که معمولا در ساخت و ساز های سنتی وجود دارد .
گسترش سازه های ال اس اف
استفاده از این روش ساخت ( سازه های ال اس اف LSF ) را می توان بعنوان یک روش صنعتی جایگزین درپروژه های ساختمانی و همچنین انبوه سازی مسکن مورد توجه قرارداد.
در مجموع می توان گفت، استفاده از سازه ال اس اف LSF از هر لحاظ مناسب و درجهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار شهری است.