معرفی سازه ال اس اف

در سراسر جهان بیشتر و بیشتر سازندگان از تعویض به ساخت و ساز قاب فولاد ال اس اف lsf ، هر دو در سطح پایین و چند طبقه ساختمان های مسکونی.
این روش ساختاری بین المللی تاسیس و به خوبی اثبات شده است اکنون وارد بازار اروپا است.
قاب فولاد ال اس اف lsf مسکن مورد علاقه در انگلستان شبیه به ثابت در سیستم های ساختمان اداری موفق است.
خانه های فلزی و یا خانه های قاب فلزی با پروفایل های نورد سرد ال اس اف lsf را می توان در طیف گسترده ای از پایه های معمولی مونتاژ شده است
ایالات متحده آمریکا :
سطح پایین خانه فولاد ساخته شده با استفاده از یک قاب فولادی ال اس اف lsf در حال حاضر برای حدود ۲۰ درصد از ساخت جدید در ایالات متحده به حساب.
نه تنها ساخت و ساز قاب فولاد یک سطح پایین اتلاف در مرحله ساخت و ساز و کم در حال هزینه های نگهداری، اما علاوه بر این، بین ۲۵ ٪ و ۱۰۰ ٪ از سازه های فولادی ال اس اف lsf بازیافت است.
و ۱۰۰ ٪ قابل بازیافت است. توسعه بازار برای فولاد ضد زنگ در خانه فولاد در ایالات متحده آمریکا انفجاری بود.
در سال ۱۹۹۲ حدود ۵۰۰ خانه ها را با یک قاب فولادی ال اس اف lsf ، سال پس از ۱۹۹۲ خانه ها، در سال گذشته ۱۰۰.۰۰۰ خانه های فولادی ساخته شده اند ساخته شده است، و بازار به نظر می رسد مجموعه ای به ادامه برای خانه های فلزی رشد .
استرالیا:
ساخت و ساز قاب فولاد ال اس اف lsf در پروژه های مسکونی در حال حاضر در استرالیا با سازندگان زیادی از خانه های فولادی اغلب به عنوان مدیران پروژه اقدام گسترده است.
تجار پیمانکاری تأمین و نصب اجزای اصلی، مانند لوله کشی، برق، آشپزخانه، سقف و دیوار خارجی طرح های استفاده مجدد از پروژه به پروژه به منظور حفظ اقتصاد مقیاس.
ژاپن:
در ژاپن استفاده از قاب فولادی ال اس اف lsf در خانه های خانواده مشترک از سال ۱۹۵۰ بوده است.
پس از جنگ جهانی دوم کمبود خانه چنان حاد است که بیش از ۴ میلیون خانه های جدید به حال به فوریت ساخته شده است.
قبل از سال ۱۹۴۰ بسیاری از ساختمان از چوب ساخته شده اند و آتش سوزی در طول جنگ نابود شدند.
به جای تمام کسانی که خانه های چوبی نیاز می داشت تولید ۱۵۰ سال از چوب.
برای محافظت از منابع جنگل و ترویج ساخت و ساز غیر قابل اشتعال، استفاده از چوب در ساخت و ساز تحمل بار محدود شده است.
با استفاده از این محدودیت ها، صنعت فولاد ژاپن شروع به تولید نور سنج اشکال فولاد به عنوان یک جایگزین برای محصولات ساختاری چوبی به قاب خانه های فولادی ال اس اف lsf .