اضافه اشکوب با LSF


اضافه اشکوب با LSF

پشت بام شما به اندازه یک زمین مسکونی یا اداری ارزش دارد . شما می توانید به راحتی ، با سازه LSF در کمترین زمان و با کمترین قیمت ممکن یک یا چند طبقه به ساخت خود اضافه کرده و از ان نهایت استفاده را ببرید .
آیا ال اس اف تایید نظام مهندسی را دارد ؟
سازه های ال اس اف مورد تایید سازمان نظام مهندسی هستند . اضافه کردن یک طبقه با سیستم LSF تنها یک الی دوماه زمان می برد . و شما می توانید پس از دوماه کلید طبقه خود را تحویل بگیرید .
سازه های ال اس اف مورد تایید شهرداری و نظام مهندسی است . در سال های اخیر دو ایین نامه اجرایی با نام ۶۱۲و ۶۱۳ تعریف شده است . جهت اطلاعات بیشتر می توانید ان را مطالعه فرمایید .
مزایای ال اس اف چیست ؟
سیستم ال اس اف به دلیل سرعت بالای ساخت به تورم بازار بر نمی خورد. به همین دلیل با نصف قیمت یک ساختمان با اسکلت بتنی ، ساخته می شود .
علاوه بر این ساختمان LSF در برابر زلزله تا ۶ ر یشتر و اتش تا ۶۰ دقیقه مقاوم است . همچنین عایق صوتی و حرارتی نیز هست. این موضوع باعث کاهش هزینه ها در سرمایش و گرمایش و عایق کردن ساختمان می شود .
برای اجرای ال اس اف چه باید انجام داد ؟
برای مجوز اضافه طبقه کافیست به شهرداری مراجعه کرده . با نشان دادن شناسنامه ساختمان و پلان خود و یک عدد عکس هوایی درخواست مجوز اضافه طبقه را بدهید .
شهرداری یک نماینده از سمت خود برای بازدید ساختمان و صحت اطلاعات موجود می فر ستد . پس از تایید نوبت به تایید پلان و نقشه های شما می شود .
پس از تحویل نقشه ها در صور ت وجود مشکل ان را به شما بازمیگردانند تا توسط مهندس معمار تدوین شود .
مهندس معمار موظف است تا زمان تایید نهایی شهرداری نقشه شما را طبقه سلیقه شما و قوانین شهرداری تغییر دهد .
پس از تایید پلان های شما ، نوبت به نقشه سازه می رسد و پس از تایید شما می توانید ساخت و ساز خود را شروع کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *