نما آجر و بتن


نما آجر و بتن

نما آجر و بتن ، در این بخش خط معمار نمونه ای دیگر از طرح آجری نما بیرون ساختمان. در ترکیب با بتن را به همراه تصاویر برای شما عزیزان ارائه خواهد داد. این پروژه با عنوان Samrudhhi شامل یک ساختمان مسکونی تو در تو در محله ای مسکونی

معماران در طی طراحی خانه تلاش کردند تا به طور خلاقانه نیازهای بسیار ساده و در عین حال ضروری یک مسکن کاربردی و پایدار را برآورده سازند. این طرح شامل ایده یک مسکن پایدار را با درک و پاسخ به اقلیم و زمینه .به بهترین شکل با استفاده از حیاط، نور طبیعی و نمای نفوذپذیر به عنوان اجزای اصلی پرورش می دهد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید. ترکیب این دو تواسته ترکیبی فوق العاده را در نمای این ساختمان مسکونی ایجاد کند.

بازشو های رو به بیرون و آوردن درخت به داخل خانه. نشان دهنده هدف ادغام طبیعت به عنوان بخشی ضروری از تجربه زندگی است. یک پالت مواد بسیار ساده از این نما اکسپوز در واقعی ترین حالت خود برای رفع نیازهای ساختاری، اقلیمی و همچنین زیبایی شناختی این خانه است.

نمای آجری و بتن

استفاده از کفپوش سنگ سفید هندی به دلیل بافت و رنگ آن، حسی سنتی و مدرن به فضا می دهد. آجر که بخش مهمی از متریال نما است . همچنین نقش مهمی در شکل دادن به تعدادی از عناصر داخلی مانند دستگیره درها و لوورها دارد. نمای شمالی داری یک سیستم تهویه ی بزرگی می باشد تا بدین ترتیب هوا در فصل تابستان گردش داشته باشد و فضای داخلی را خنک سازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *